Spring naar bijdragen

Achterbumper Voor Jk Met Trekhaak


 Share

Recommended Posts

Weet iemand welke achterbumper er op een JK met trekhaak past. En dan liefst nog een met een optie voor een drager voor het reserverwiel.

Alvast bedankt voor de tip

Volgens mij loopt de trekhhak er grotendeels onder langs, moet je van het weekend even bij Wim (Green JK) kijken.

Bij mijn bumper zit er wel een kleine uitsparing, heb een metalen achterbumper van Mopar met wieldrager, ben er ook dit weekend in Landgraaf.

Maar er zit wel verschil in de trekhaken, qua balasting. Wil er in de toekomst ook één.

Spreek je, groet Roo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Volgens mij loopt de trekhhak er grotendeels onder langs, moet je van het weekend even bij Wim (Green JK) kijken.

Bij mijn bumper zit er wel een kleine uitsparing, heb een metalen achterbumper van Mopar met wieldrager, ben er ook dit weekend in Landgraaf.

Maar er zit wel verschil in de trekhaken, qua balasting. Wil er in de toekomst ook één.

Spreek je, groet Roo

Is de Rugged Ridge geworden: lekker veel chinees ijzer voor weinig. Door Nico er netjes "opgebout" (da's geloof ik Fries voor er tegenaangescheten ofzo)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is de Rugged Ridge geworden: lekker veel chinees ijzer voor weinig. Door Nico er netjes "opgebout" (da's geloof ik Fries voor er tegenaangescheten ofzo)

Heb ik ook over getwijfeld.

Maar wilde graag voor en achter hetzelfde merk, vond de voorbumper van Mopar er sterker uitzien, is uit één stuk ijzer gemaakt.

Is toen dus Mopar geworden maar dit is van dik roestgraag ijzer gemaakt. Binnen een week zat de eerste camouflage er al op !

Doordat de lak van alles is, behalve sterk.

Zie je, als ik het red, in Duitsland wel. Heb wat ruzie met de voorste steekas en wat lagers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik ook over getwijfeld.

Maar wilde graag voor en achter hetzelfde merk, vond de voorbumper van Mopar er sterker uitzien, is uit één stuk ijzer gemaakt.

Is toen dus Mopar geworden maar dit is van dik roestgraag ijzer gemaakt. Binnen een week zat de eerste camouflage er al op !

Doordat de lak van alles is, behalve sterk.

Zie je, als ik het red, in Duitsland wel. Heb wat ruzie met de voorste steekas en wat lagers.

:-)

Past goed bij de rest!

Ik heb me net voor Duitsland opgegeven. Dus even laten zien wie de baas is: jij of de steekas ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

:-)

Past goed bij de rest!

Ik heb me net voor Duitsland opgegeven. Dus even laten zien wie de baas is: jij of de steekas ;-)

Jeep is weer klaar voor, laten reparen bij 4x4 Valkenburg (L), was daar ook geweest na Landgraaf.

Die Maurice heeft er veel verstand van, komt afspraken na en geeft ook goede uitleg, kortom goeie service.

Hij had eigenlijk geen tijd beide keren, maar ik kon toch tussen door, heeft misschien te maken dat ik via de JCN kwam.

Vervangen zijn: Remblokken voor, Fuseekogels en de vooras tussen diff en tussenbak, weet de naam niet meer + een grote beurt.

Rijdt weer stuk lekkerder, werd geadviseerd met de oude as niet het terrein meer in te gaan, was gelast en zat spelling in.

Was een beetje raar dat dit nog niemand had gezien of mij verteld had plus waarom lassen, die as kost hier 400 incl BTW.

Volgens mij heeft hij voorschade gehad in de VS, zitten wel meer onderdelen op van 2010 en het oude reserve wiel zag er ook niet uit.

Ook het binnenwerk van de voorbumper was niet geheel recht meer, maar die had ik al na een maand vervangen.

Maar we zijn erbij in Duitsland en hebben er weer zin in. En proberen het weer heel te houden, voor zover mogelijk.

Spreek je daar wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of jij een automaat hebt, maar je moet sowieso even kijken of je voorste as bij het inveren niets raakt. Dit schijnt bij de 2d JK nog wel eens voor te komen als je de boel gaat verhogen...

Maar eehh, leuk je weer te zien. Kunnen we kijken welke bumper het snelste roest ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of jij een automaat hebt, maar je moet sowieso even kijken of je voorste as bij het inveren niets raakt. Dit schijnt bij de 2d JK nog wel eens voor te komen als je de boel gaat verhogen...

Maar eehh, leuk je weer te zien. Kunnen we kijken welke bumper het snelste roest ;-)

Heb inderdaad een automaat, maar heb hem zelf laten verhogen dus daar komt de schade niet van. Volgens mij is de voorste as exact hetzelfde al een 4drs.

Denk dat hij daar linksvoor een goeie tik heeft gehad, zatten ook vooraan geen orginele schokdempers op maar Rancho's voor een lift van 0-2".

Of hij moet terug gebouwd zijn en onderdelen overgezet hebben van een nieuwere, weet het niet.

Waarschijnlijk hebben ze hem na reparatie verkocht, was in 9-2010 al in NL, ik heb hem sinds 3-2011 en als eerste op NL kenteken.

Heb ook foto's gevonden op internet toen hij net op kenteken en te koop stond met org.wieltjes, geen gezicht !!!

Maakt verder eigenlijk ook niet uit, rijdt goed en heb veel plezier van hem met elke mijl die ik rij, blijft gewoon fun rijden. Zelf op de snelweg.

Hoop dat in Duitsland een beetje droog is, kan de top er weer af en de deuren eruit, heb alleen nog geen beugel voor de spiegels, komen volgend jaar wel.

Hierna gaat toch de hardtop er weer op, ga daarna op vakantie zonder Jeep.

Kan goed zien dat hij het NL-weer niet gewend is, niet alleen de bumpers roesten erg graag......

Ga een X aantal onderdelen een nieuwe lak geven voor ze weg zijn en want weg is pech.

post-6874-0-88009700-1314350634_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...