Spring naar bijdragen

Toch Weer Cj


laredo
 Share

Recommended Posts

004rzs.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

na een jaar zonder cj toch maar weer een gezocht. dacht dat ik het wel kon missen omdat we veel tijd aan onze andere hobby ( harleys ) besteden. en die bijten me kaar.. is het mooi weer voor de jeep is het ook mooi weer voor onze harley's... maar goed we bleven beide er maar over hebben... dus het virus was niet verdwenen..kitty rijd nog wel met de cherokee renegade en ik met de wagoneer maar hadden geen cj meer. dus laatse maanden op zoek gegaan naar een cj7 .. moest een low-budget zijn omdat het wel hobby blijft, maar houd in dat er wel werk aan zit..

keuze is gevallen op een '84 cj 7 met een 350 chevi blok , T150 dana20 tussenbak met breedspoorassen. motor is uitgerust met edelbrock inlaad en 4 traps cab. van edelbrock.. 35 banden op 8 j velgen

jeep is in redelijke staat. body is minder maar goed heb tijdelijk wat opgeknapt omdat ik van de zomer nog wel wil rijden.. wordt weleen winterproject... dus heb hem wat gestript nieuw likje matzwarte verf gegeven. eerst hoogglans maar was geen gezicht door dat hij niet strak was.. zijkanten wat platen tegen aan gemaakt . tja tis maar een oplapmiddel om de zomer door te komen. ander raamfraam tja kan zo wel even aankomende weken ga ik hem technische in orde maken zodat hij gekeurd kan worden.. en dan rijden hoop ik hahaha.

de bedoeling is om er een golden eagle uitvoering van te maken.. velgen goud spuiten( chroom is toch niet zo mooi meer) en stickers plaatsen.. enz.

dus nog werk genoeg....

groetjesssss herris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...