Spring naar bijdragen

1998 Cherokee Xj Te Koop


martsan
 Share

Recommended Posts

Hij mag weg, volgend jaar met OV naar werk en kom er nu niet aan toe om hem degelijk te onderhouden. (camper verbouwing heeft voorrang ;-) )

Jeep Cherokee 4.0 aut.

G3 installatie (achterin 100 ltr, daar heb je wat aan)

km: 213500

APK tot 24-11-2011

nieuwe trekhaak

achterbumper begint roestplekjes te vertonen.

recentelijk vervangen/vernieuwd oa:

-speedsensor

-keerring

-remvoeringsset

-verdamper

-koppakkingset / koprevisie

-waterpomp

-bougiekabelset

Hij rijdt me elke dag met een goed gevoel naar mijn werk en terug (80 km) maar hij heeft ook zijn eigenaardigheden waar ik niet aan toe kom.

- Het parttime lampje brandt of knippert regelmatig, maar hij staat niet in 4wd. Vermoed ergens een slecht kontakt.

- Bij aankomen stoplicht en hij bijna uitgerold is en je remt zachtjes, lijkt het of de abs pomp in werking gaat, trap je iets harder op de rem stopt hij weer. Geen idee hoe dit op te lossen.

- Ik heb het idee dat hij tijdens rijden op lpg ook benzine verbruikt, ook hier weet ik niet hoe dat te controleren en op te lossen.

- Als de motor warm is of de zon heeft er heel de dag op gestaan, start/draait hij op benzine maar op 5 cilinders ipv 6. Vorig jaar dacht ik de oplossing te hebben door de injectors te vervangen maar dat was helaas niet de oplossing. Bij de garage hebben ze toen van 1 van de injectors een draad vervangen waarvan ze zeiden dat deze stuk was. Dit leek een tijdje te helpen maar het issue is inmiddels weer terug, zodra hij overspringt op gas is er niets aan de hand.

Al met al een heel verhaal, maar dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

vraagprijs: € 4000,-

Groetjes,

Martin

post-1181-0-17000400-1308402335_thumb.jp

post-1181-0-84187700-1308402468_thumb.jp

post-1181-0-17781200-1308402552_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...