Spring naar bijdragen

Turn Signal Relay


Recommended Posts

Door de diverse fora struinend heb ik een zeer gangbaar WJ probleem aan de hand: mij linkerknipperlicht werkt meestal niet, heel zelden wel.

Na het lezen van de diverse tips heeft de dealer mijn relais opnieuw gesoldeerd, kosten E150, resulataat 0.

Om een relais issue uit te sluiten heb ik de kosten van een nieuw relais opgevraagd bij diezelfde dealer, maar daar wacht ik al een paar weken op.

Heeft iemand een idee hoe ik anders aan zo'n relais kan komen?

Ik weet zeker dat medeweggebruikers graag zien dat de boel weer werkt voor ik 1000kg onaangekondigd naar links zwenk...

Dank voor de tips vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je tip, nee, ben er niet zeker van. Was gebaseerd op kansberekening n.a.v. het lezen van veel klachten en oplossingen m.b.t. ditzelfde issue smile.gif

Ondertussen uitgevonden dat de betreffende dealer (Amsterdam) geen dealer meer is.. de tijd (of legering wink.gif ) die ze hebben berekend zullen we dan maar leergeld noemen.

Nu wel de nieuwe dealer gesproken en die heeft volgende week een nieuw relais voor me klaarliggen.

Als dat niet werkt wordt de volgende stap idd de schakelaar.

Zal laten weten waar het hem in zat, als ik het vindt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van de nieuwe Jeep dealer in Amsterdam, en we knipperen weer.

Lijkt er dus op dat het idd het relais was. Ook bleek de alarmbox op het relais gepropt te zijn waarmee de vorige dealer wellicht zijn eigen reparatie heeft gesloopt want zowel box en relais zaten onder de krassen. I'm saying nothing.

In ieder geval wel meteen een goede ervaring met de dealer; voor de kosten van het relais werd het relais erin gezet, alarmbox even vastgezet en auto gewassen. Daar kom ik dus zeker terug. Als het nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...