Spring naar bijdragen

Xj Vermogen Verlies?


Recommended Posts

Hoi

Ik rijd mijn Cherokee 4.0 2001 nu een jaar, en ik heb het gevoel dat mijn jeep wat minder vermogen heeft dat een jaar geleden.

Dacht eerst dat het gewoon gewenning was, maar vraag me toch af, kan er zomaar wat vermogen verlues optreden zonder dat je echt panne hebt?

Moter loopt nog wel steeds netjes.

En ik weet het niet zeker maar als ik bij 40km/uur het gas pededaal helemaal indruk, voel ik geen kick down, als ik dit bij 20km/ uur die, dan krijgt hij wel de bekende schop onder de kont

Is dit normaal?, weet eigenlijk niet of dit altijd zo was.

Gr

Cherrieman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

Ik rijd mijn Cherokee 4.0 2001 nu een jaar, en ik heb het gevoel dat mijn jeep wat minder vermogen heeft dat een jaar geleden.

Dacht eerst dat het gewoon gewenning was, maar vraag me toch af, kan er zomaar wat vermogen verlues optreden zonder dat je echt panne hebt?

Moter loopt nog wel steeds netjes.

En ik weet het niet zeker maar als ik bij 40km/uur het gas pededaal helemaal indruk, voel ik geen kick down, als ik dit bij 20km/ uur die, dan krijgt hij wel de bekende schop onder de kont

Is dit normaal?, weet eigenlijk niet of dit altijd zo was.

Gr

Cherrieman

Hallo cherrieman,

De kickdown die jij voelt is het terug schakelen naar de een,als je bij 40km/uur plotseling volgas geeft schakelt hij niet meer terug.dus wat jij voelt is normaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...