Spring naar bijdragen

Te Koop Met Een Dubbel Gevoel


Recommended Posts

Bij deze bied ik te koop aan mijn uiterst betrouwbare Jeep.

Dit betreft de 5.9lx uitvoering die pas overtroffen werd in 2006 door de hemi.

Deze uiterst luxe directie auto sprint van 0-100km in 7 sec. af fabriek.

Alle opties van dat jaar zitten op deze auto uitgebreid met mooie 18" alu velgen rvs sidebars en witte r aanwijzers voor.

Voor het bedrijf ben ik aan het kijken naar een chevrolet avalanche dus ook wil ik evt wel inruilen en bijbetalen van mijn kant.

Let op deze auto is 100% technisch en uiterlijk/interieur voor elkaar.

post-1310-0-48278800-1307197781_thumb.jp

post-1310-0-17765200-1307197809_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien handig om wat meer informatie te vermelden zoals bijv. kilometerstand, recent vervangen onderdelen etc.

Daarnaast is het de forumpolicy dat er een prijs bij vermeld staat. Dus m.a.w. wat kost dat?

Ten eerste bij het maken drukte ik deze te vroeg online waardoor ik de vraagprijs was vergeten.

Toen ik dit weer wilde aanvullen lukt mij dat niet in de advertentie zelf dus bij deze vraag prijs is 5995.00 euro.

km stand is 253000 km

Wat er recent aan vervangen zou zijn, ik hoop dat een geinteresseerde mij een pm doet dan kan ik alle relevante vragen beantwoorden.

bewerkt door EJG
link verwijderd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten eerste bij het maken drukte ik deze te vroeg online waardoor ik de vraagprijs was vergeten.

Toen ik dit weer wilde aanvullen lukt mij dat niet in de advertentie zelf dus bij deze vraag prijs is 5995.00 euro.

km stand is 253000 km

Wat er recent aan vervangen zou zijn, ik hoop dat een geinteresseerde mij een pm doet dan kan ik alle relevante vragen beantwoorden.

Op dit moment al een avalanche gekocht dus de inruil optie komt te vervallen en zal door die aankoop direct de Jeep voor scherp geld te koop aan bieden.

nl. 4950.00 euro rijd als een directie auto niets aan verkloot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...