Spring naar bijdragen

Radio Inbouwen In De Zj


Recommended Posts

Wil een andere radio inbouwen in de ZJ (1998).

Vandaag inbouwfrontje besteld bij de lokale auto audio zaak ^_^ . Zeg tegen die vent heb je ook nog een verloopje naar ISO voor de inbouwradio, die had ie wel. Toen zei ik dat het fabrieks af met versterker is (infinity gold) Ja moeilijk, moeilijk, moeilijk pfff zucht zucht, nieuwe draden trekken bla bla nou ja ik was er snel klaar mee <_< :frusty: . Had een interface nodig volgens hem, hij kon die niet in de computer vinden....Moeilijk pffff. zucht steun.... :frusty:

Nou zijn er zat die er al is een andere radio ingebouwd hebben, heb het tenslotte eerder gezien. Weet iemand wat ik nodig heb om een 1 din radio in te bouwen? Ik neem aan dat je gewoon gebruik blijft maken van de infinity gold versterker.

hoor het graag :thumbsup:

bewerkt door Blue4.2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil een andere radio inbouwen in de ZJ (1998).

Vandaag inbouwfrontje besteld bij de lokale auto audio zaak ^_^ . Zeg tegen die vent heb je ook nog een verloopje naar ISO voor de inbouwradio, die had ie wel. Toen zei ik dat het fabrieks af met versterker is (infinity gold) Ja moeilijk, moeilijk, moeilijk pfff zucht zucht, nieuwe draden trekken bla bla nou ja ik was er snel klaar mee <_< :frusty: . Had een interface nodig volgens hem, hij kon die niet in de computer vinden....Moeilijk pffff. zucht steun.... :frusty:

Nou zijn er zat die er al is een andere radio ingebouwd hebben, heb het tenslotte eerder gezien. Weet iemand wat ik nodig heb om een 1 din radio in te bouwen? Ik neem aan dat je gewoon gebruik blijft maken van de infinity gold versterker.

hoor het graag :thumbsup:

Heb zelf de uitgangen van de versterker naar de radio doorgetrokken en de versterker gebypassed. Klinkt verder goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de antwoorden :thumbsup: . Gaan dus eerst maar is met een verloop naar iso proberen. Had al niet eerder gehoord dat mensen allerlei fratsen uit moesten halen om er een radio'tje erin te zetten. Eerst volgende week is inbouw front ophalen.

bewerkt door Blue4.2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Radio werkt! :D

Heb dus een verloop naar ISO bij Conrad besteld(bedankt Knabbelson). Hierna de beschrijving gevolgd zoals die staat bij het bericht hierboven. Op het verloop van conrad zat de Ground(aarde)(zwart kabeltje) al apart, alleen effe het oogje eraf geknipt en een kabelschoentje met het juiste stekkertje erop geknepen., hierna dit stekkertje gestoken in de aansluiting van de aansluiting van de Infinity versterker. Spul aangesloten en voila het werkt! Morgen alleen het inbouwfrontje nog even ophalen en het spul weer inbouwen.

jeepkabel.jpg

Heb nog een mooie link gevonden mbt het inbouwen van een radio met behoud van infinity gold systeem... :thumbsup: Volgende week effe doen...

Mischien een mooie HOW TO:????

Radio inbouwen Zj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...