Spring naar bijdragen

Dakraam Gc Wj Wil Niet Open


Recommended Posts

Hallo,

een probleem met het elec. dakraam van mijn GC uit 2000.

Knopje op plafond moet je dus naar voor schuiven dan gaat het dakraam aan de achterkant omhoog.DIT WERKT

Knopje op plafond moet je dus naar achter schuiven dan gaat het dakraam helemaal naar achter open. HIER zit dus een probleem wand dit werkt niet.

Wel hoor ik een klik als ik knop naar achter schuif maar er schuift geen dakraam open.

Die klik is niet van het knopje maar ergens achter het dakraam.

Wie heeft dit probleem ook gehad of wie weet hoe dit op te lossen, ik hoor het graag ivm het betere weer wat er weer aan zit te komen.

Groet Stefan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het probleem precies andersom gehad. Helemaal naar achteren geen probleem, achter alleen naar boven werkte niet.

Door van buiten mee te kijken wat er gebeurt, heb ik het opgelost. Ik merkte dat het raam niet vlak lag met het dak. De oorzaak hiervan, waren de schoefjes die het dakraam met het mechaniek verbinden. Nadat ik deze had aangedraaid werkte alles weer.

Mijn tip, van buiten eens meekijken wat er met het dakraam gebeurt als je de knop bedient.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...