Spring naar bijdragen

Xj 2000


Recommended Posts

Weet er iemand waar ik makkelijk kan aftakken om mijn extra lichten op mijn dak te laten meebranden met mijn grootlichten (liefst ergens aftakken in de kabelboom onder de motorkap),kortom ik zoek dus de juiste kabel(kleur) die mijn grootlichten stuurt B)

Cherokee xj 2.5 diesel bj 2000.

Grtzzzz Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aloha,

ik heb net in 2 zaterdagen mijn set Hella's comet 500 erop gezet.

Ik had er niet bijster veel verstand van, en dacht ook dat dat wel zo gepiept was, maar het is volgens mij niet effe een paar draadjes trekken, maar je moet echt met een relais aan de gang. Ik heb even voor je proberen te zoeken naar een pdf ofzo van een schema, maar krijg het zo niet gevonden. Zowiezo moet je er een koplamp vanaf halen om te kijken welk draadje voor het groot licht is, tenzij je echt met de kabelboom aan de gang wilt. Bij mij waren de kleuren van het schema NIET meer orgineel, en het schema (van Hella) stelde toch echt voor om hem aan te sluiten dicht bij de lamp.

De extra verstralers trekken veel power, ik denk niet dat je die gewoon mee kunt laten doen met het orginele groot licht.

Relais is het sleutelwoord hier...

Bastafari

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...