Spring naar bijdragen

Hoge Kilometerstand


cj7
 Share

Recommended Posts

hallo mede jeepers

dit is mijn eerste keer op het forum wel heb ik al veel gehad aan het lezen van die van andere

ik heb al een xj uit 85' gehad en heb nu een cj7 uit 84' 4,2 l

nu wil ik voor mn vrouw ook een jeep aanschaffen (en een beetje voor mij je moet het goed brengen :D:whistle: )

nou heb ik een cherokee uit 1999 met 288000 gezien en een uit 2000 met 352000 op de teller ik vind dit vrij veel

maar als ik een beetje rond kijk schijnt dit normaal te zijn want ze worden heel veel aangeboden met een hoge km stand

is dit erg of maakt dit mits ze goed onderhouden zijn niks uit

tevens zit in die uit 2000 een prins gasinstallatie zijn die beter dan een andere installatie of is het gewoon een bekender merk

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb zelf een sport uit 2001 met nu 299000 op de teller en ook een prins gasinstallatie uit 2001. Ik weet niet of die beter zijn dan anderen. Waar je wel tegenaan zult lopen bij zulke standen is dat er onderdelen gewoon versleten zijn door leeftijd en gebruik, zoals bv veren, remmen e.d en dat kan wel in de papieren lopen. De mijne heeft nieuwe bladveren achter en compleet nieuwe remmerij rondom en dat was niet goedkoop maar wel nodig door de leeftijd en de km's. Bij goed en regelmatig onderhoud kunnen de motorblokken hele hoge km-standen halen echter dan zal de rest eromheen ook vervangen moeten worden af en toe.

veel succes met je zoek tocht.

peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...