Spring naar bijdragen

Onze Cherokee....


Its_Edwin
 Share

Recommended Posts

Goede morgen!

Ik ben Edwin en woonachtig in Veldhoven. Mijn dagelijkse vervoer is een Peugeot 406 Coupe en in de garage een 205 GTi. Ja een Franse liefhebber, nu hier tussen de Amerikaanse liefhebbers! (De Amerikanen en Franse vochten tenslotte ook samen in WOII wink.gif )

In juli ga ik met 2 vrienden een low-budget rally rijden, ofwel de Carbagerun ! Hiervoor willen we graag een vrij grote auto en dus zijn we bij de Cherokee uit gekomen. We hebben er al eentje op het oog, maar de deal is nog niet helemaal rond. Het betreft een 6cil uit '89. Ik ben totaal niet bekend met deze auto's dus ik zal de komende tijd misschien wat domme vragen stellen, maar dan merk ik dat vanzelf. Het doel is dat we de auto een beetje opknappen en het uiterlijk wat meer laten opvallen. Het gaat hier met name om de fun-factor. Het moet allemaal low-budget, dus dat wordt gewoon goed zoeken naar onderdelen. De kans is groot dat deze auto ook in 2012 weer wordt ingezet bij de wintereditie.

Mijn eerste vraag is of het veel werk en geld kost om de auto te verhogen? Uiteraard zal de regel wel zijn, hoe hoger hoe duurder, maar ik heb geen idee hoe dat in zijn werk gaat?

Daarnaast zoeken we nog een bullbar en sidebars (hoeven niet mooi te zijn, wel goedkoop cool.gif)

Gr. Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

als het alleen voor de rally is kan het heel goedkoop natuurlijk

bv zelf langere veerschommels maken en een vulring voor op de voorveren

en een stevige pijp langs de zijkant lassen en je heb een sidebar

dus een goed lasaparaat is het belangrijkste en een bergje oud ijzer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...