Spring naar bijdragen

Jeep Wil Niet Blijven Lopen


Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een Grand Cherokee bj 94 die een tijd stil gestaan heeft en uiteraard was de accu leeg, ik heb de accu opgeladen(accu is nog geen jaar oud)en wilde starten en na een tijdje wilde ie aanslaan en bijna gaan lopen maar als je gas gaf dan viel die weg. Uiteindelijk de ANWB gebeld en de monteur heeft kunnen vaststellen dat er motorisch niets is want met spuitbus(remreiniger waarschijnlijk)spuiten in de carburateur blijt ie lopen! Het blijkt dat er geen impuls naar de injectoren gaat op het moment dat ie moet blijven lopen.

Nou heb ik wat topics nagelezen en zou het kunnen dat het de Crank Shaft Positioner is die problemen geeft of iets anders?

Ik hoor het graag!?

gr Eric

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zou eerst eens kijken ofdat de motor wel brandstof krijgt. Als hij blijft lopen als je starthulp of iets dergelijks inspuit dan is er neit veel mis met de motor of de onsteking/sensors. Zeker als de auto lange tijd stil heeft gestaan kan een pomp weleens wat lastig aan de gang te brengen zijn.

haal de brandstof slang eens los achteraan bij de tank en zie of je daar brandstof hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Irish ZJ,

Bedankt voor reactie, ik heb bij de fuelrail dop losgedraaid en er spuit benzine uit, dus benzine wordt gepompt plus het feit pomp is vernieuwd nog geen 2 jaar geleden.

Volgens monteur van ANWB krijgen de injectoren geen puls op het moment van gasgeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik heb een Grand Cherokee bj 94 die een tijd stil gestaan heeft en uiteraard was de accu leeg, ik heb de accu opgeladen(accu is nog geen jaar oud)en wilde starten en na een tijdje wilde ie aanslaan en bijna gaan lopen maar als je gas gaf dan viel die weg. Uiteindelijk de ANWB gebeld en de monteur heeft kunnen vaststellen dat er motorisch niets is want met spuitbus(remreiniger waarschijnlijk)spuiten in de carburateur blijt ie lopen! Het blijkt dat er geen impuls naar de injectoren gaat op het moment dat ie moet blijven lopen.

Nou heb ik wat topics nagelezen en zou het kunnen dat het de Crank Shaft Positioner is die problemen geeft of iets anders?

Ik hoor het graag!?

gr Eric

Hallo Eric.

Dat is normaal,moet je even een groot rondje rijden,gaat het van zelf over.

Had het met de mijne ook,computer is dan van slag,maar herstelt zich als je gaat rijden.15 to 30 minuten.

succes Grt Raymon

bewerkt door grandcherokeev8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Eric.

Dat is normaal,moet je even een groot rondje rijden,gaat het van zelf over.

Had het met de mijne ook,computer is dan van slag,maar herstelt zich als je gaat rijden.15 to 30 minuten.

succes Grt Raymon

Bedankt Raymon voor reactie, maar hij moet wel blijven lopen om een groot rondje te kunnen rijden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...