Spring naar bijdragen

Blijft Niet Lopen Slaat Steeds Af Vooral In Het Terein


Bulldog
 Share

Recommended Posts

Hallo :rolleyes:

Ben gisteren naar Heerde geweest was geslaagd ;) maar ik heb een probleem met mijn cj7 zodra hij niet op vlakterrein rijd begint ie moeilijk te lopen slaat steeds af :angry:

en loopt slecht dus na een paar uurtjes was de lol er af ben naar huis gegaan en dan is er weer niks aan de hand de hele weg terug geen problemen gehad :huh: ik zelf denk dat het troep in de tank is maar ik heb al heel wat dingen gehoord dus voor dat ik hem hellemaal uit elkaar trek hoop ik dat er iemand is die misschien het zelfde probleem heeft gehad en wat die er aan gedaan heeft maar alle tips zijn welkom ;)

alvast bedankt

afz Richard B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij elke carbruteur maakt niet uit welk merk even de vlotter iets verbuigen zo dat het nivo in de vlotterbak lager word zo steeds even testen tot hij goed staat

hij slaat namelijk af omdat de vlotter bak overstroomt door schuinte carbruteur bij helling op

dan verzuipt hij

dus even vlotter bij buigen is de goedkoopste op lossing of een andere offroad carbruteur kopen maar dan heb je het nog bij extreem schijn gaan op lossing daar op is injectie of gas

ps kijk ook even naar tankdop ontluchting weet het heeft er niets mee te maken maar toch even kijken als hij afslaat en je haald dop er af of hij zuigt dan zuigt tank vacuum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Richard kan je mij als je het probleem hebt opgelost laten weten hoe je dit gedaan hebt want ik heb volgens mij hetzelfe probleem. Eerst instantie had ik dit probleem ook op de verharde weg en toen heb ik er nav een eerder bericht een nieuw brandstoffilter op gezet en nu slaat hij niet meer op de veharde weg af maar nog wel als ik over ongelijke onverharde paden rijd.

Bert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Richard kan je mij als je het probleem hebt opgelost laten weten hoe je dit gedaan hebt want ik heb volgens mij hetzelfe probleem. Eerst instantie had ik dit probleem ook op de verharde weg en toen heb ik er nav een eerder bericht een nieuw brandstoffilter op gezet en nu slaat hij niet meer op de veharde weg af maar nog wel als ik over ongelijke onverharde paden rijd.

Bert

Hallo Bert

als ik er achter ben laat ik het je weten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Richard kan je mij als je het probleem hebt opgelost laten weten hoe je dit gedaan hebt want ik heb volgens mij hetzelfe probleem. Eerst instantie had ik dit probleem ook op de verharde weg en toen heb ik er nav een eerder bericht een nieuw brandstoffilter op gezet en nu slaat hij niet meer op de veharde weg af maar nog wel als ik over ongelijke onverharde paden rijd.

Bert

hallo Bert

ik heb mijn carburateur uit elkaar gehaald en daar zit in ieder geval een deel van het probleem veel troep er in en mijn vlotter is een beetje verbrand :blink: ik heb hem weg gebracht om hem te reinigen en hoop dat het daar na over is als dat niet zo is hoor je dat wel oke dus kan het zijn dat je ook troep in je carburateur hebt ik hoor het wel B)

afz R

bewerkt door Bulldog
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo Bert

ik heb mijn carburateur uit elkaar gehaald en daar zit in ieder geval een deel van het probleem veel troep er in en mijn vlotter is een beetje verbrand :blink: ik heb hem weg gebracht om hem te reinigen en hoop dat het daar na over is als dat niet zo is hoor je dat wel oke dus kan het zijn dat je ook troep in je carburateur hebt ik hoor het wel B)

afz R

brandstoffilter dan gelijk ook maar ff vervangen. de oude open zagen om te kijken of er troep inzit.(waarschijnlijk wel) als je het probleem dan weer hebt binnen korte tijd, dan is je tank goed versmeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo Bert

ik heb mijn carburateur uit elkaar gehaald en daar zit in ieder geval een deel van het probleem veel troep er in en mijn vlotter is een beetje verbrand :blink: ik heb hem weg gebracht om hem te reinigen en hoop dat het daar na over is als dat niet zo is hoor je dat wel oke dus kan het zijn dat je ook troep in je carburateur hebt ik hoor het wel B)

afz R

hier een paar foto's hoe het er niet uit moet zien :(:D:o

post-5321-0-53014700-1293732279_thumb.jp

post-5321-0-60388600-1293732294_thumb.jp

post-5321-0-50662000-1293732307_thumb.jp

post-5321-0-24500900-1293732324_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...