Spring naar bijdragen

Amerikaans Formaat Nummerplaat


Recommended Posts

Ola,

Voor de igste keer is mijn nummerplaat voor verbogen omdat de houder (voor de lierkabel) voor Amerikaans formaat nummerplaten is gemaakt.

Ik weet dat het niet mag, maar wil er toch een Amerikaanse nummerplaat op zetten. Zijn die nog ergens te krijgen?

Thanks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle automaterialenzaken die nummerborden maken hebben ze.

Probleem is alleen dat zij er geen mogen maken als dit niet op het kenteken staat vermeld.

Sommige maken je er wel een maar dan zonder stempel in de plaat, onoficieel maar ook niet terug te traceren naar de nummerplaat producent.

Even rond bellen in jou omgeving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb op mijn yj voor een normale plaat en achter een onofficiële amerikaanse plaat, omdat op mijn kenteken niks staat over amerikaanse platen konden ze bij de automaterialen zaak geen officiële maken. Alleen als die voor de apk moet zet ik de normale plaat achter erop. En ik heb de normale plaat ook altijd bij me. Als je aangehouden word kan het zijn dat je niet door mag rijden met de "amerikanse" platen. Ik heb e verder nog nooit problemen mee gehad en rij er nu zo'n 3 jaar mee in de rondte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...