Spring naar bijdragen

Stuurkolom Van Automaat Gelijk Aan Schakel?


fiero87
 Share

Recommended Posts

Goeiedag allemaal ,ik ben een wrangler aan het opknappen en nu is de sleutel afgebroken het is een automaat maar nu is de vraag kan ik een stuurkolom van een schakel nemen en het automaat gedeelte daar opzetten of is dat anders????

mvg. Chris

Waarvoor zou je niet gewoon het slot vervangen ipv de hele stuurkolom?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar je kan ook de andere kant opwerken. Onderdelen van knipperlicht schakelaar/slotje uit die niet automaat stuurkolom overzetten in je eigen stuurkolom. Ik dacht dat het allemaal hetzelfde is. Als ik zo even in verschillende onderdelen lijsten kijk moet je wel even opletten dat je een slotje van 1987-1990 moet hebben. Maar die van Guido is dacht ik toch uit die jaren? Ook voor de knipperlicht schakelaar word maar eentje opgegeven van 1987-1993. Dus mag geen probleem zijn.

bewerkt door Blue4.2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar je kan ook de andere kant opwerken. Onderdelen van knipperlicht schakelaar/slotje uit die niet automaat stuurkolom overzetten in je eigen stuurkolom. Ik dacht dat het allemaal hetzelfde is. Als ik zo even in verschillende onderdelen lijsten kijk moet je wel even opletten dat je een slotje van 1987-1990 moet hebben. Maar die van Guido is dacht ik toch uit die jaren? Ook voor de knipperlicht schakelaar word maar eentje opgegeven van 1987-1993. Dus mag geen probleem zijn.

Dat kan ook ja, ga het nog uitzoeken of dat het zelfde is Bedankt. gr. Chris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...