Spring naar bijdragen

Kachel Is Ermee Gekapt...


Recommended Posts

Lekker met -15 graden gevoelstemperatuur als je kachel er opeens mee stopt....

Bij garage zei men dat het niet zekering o.i.d. was maar zeer waarschijnlijk kachelhuis...

Hebben via demontage handschoenenkastje eea vastgesteld...

Volgens garage moet dashboard eraf voor reparatie. Aangezien ze niet veel verstand van Jeeps hebben willen ze t liever niet doen.

Enige tips voor betaalbare monteur ergens in t land of handige mannen hier die tegen betaling de verwarming willen repareren ?

Uiteraard ben ik ook op zoek naar een tweedehands kachelhuis...

Alvast bedankt,

Grt

Maarten

bewerkt door maartenjeeper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de blend doors is er zoals gekend een goedkope oplossing...

Mits wat snij en slijpwerk kunnen die gerepareerd worden via het handschoenenkastje.

Volledige demontage van de unit door het dashboard eruit te halen gaat à rato van de jeepdealer tarieven een serieuze aderlating voor het spaarzwijn worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de blend doors is er zoals gekend een goedkope oplossing...

Mits wat snij en slijpwerk kunnen die gerepareerd worden via het handschoenenkastje.

Volledige demontage van de unit door het dashboard eruit te halen gaat à rato van de jeepdealer tarieven een serieuze aderlating voor het spaarzwijn worden...

thanx for the tip :

Hier staat trouwens een uitstekende zelf diagnose film :

Morgen meteen proberen, nu maar hopen dat t dit is !

grtjs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

uuuh, van het schone belgie bedoel je ? ik ben vaak in breda dus dat is wel te doen, wanneer heb je tijd en wat kost de hele operatie incl blend doors ?

Ik denk helemaal niet in termen van 'wat kost het'... voor mij is dat vriendendienst en een kratje bier maakt veel goed...

... maar het probleem is dat je nieuwe blenddoors gaat nodig hebben... eventueel te bestellen via de bovengenoemde site ? Anders heeft het geen zin om de zaak open te slijpen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat kratje bier staat al koud ! .. nu die klepjes nog vinden !

misschien weet iemand op dit forum nog waar ik die in nederland kan krijgen...

kun je via die amerikaanse site jgcparts.com ook daadwerkelijk die blend doors kopen ?

Ik zie geen internationaal formulier staan namelijk, zou zonde als je betaald en er komt niks of straks is t 6 weken verzend tijd..

grtjs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Amerikaanse site ziet er heel lekker uit en ze hebben stuff voor een goede prijs.

Maar ik heb zelf nog nooit daar iets besteld...

Trouwens, die plaatjes van die blend doors kun je makkelijk zelf maken... het enige dat je nodig hebt is wat aluminium, wat isolatiemousse en héél veel ........ tijd !

Dan kun je dit zonder kosten zelf fixen....

Nu nog een paar dagen tijd vinden natuurlijk...

Hou me op de hoogte, ik wil zeker helpen, maar eerst kijken voor die vervangplaatjes....

ps. kunnen we niet eens een e-mail sturen naar die firma en vragen of ze het willen leveren ?

bewerkt door fransdemers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...