Spring naar bijdragen

Starten In De Winter Benzine, (Diesel?)


Recommended Posts

heb dit van een russische site dus het is niet echt perfect vertaald(google) maar ik denk wel dat het moet werken, ik heb zelf geen benzine dus ik kan het niet testen... maar als het eens vriest ga ik het op mijn 2.7diesel testen.

Gebaseerd op het voorgaande, adviseren wij de volgende procedure om de motoren met brandstofinjectie te starten. Vooral in de ochtend, dat wil zeggen, de koudste tijd. Ingeschakeld op de ontsteking en slechts een halve seconde om de starter te draaien. In principe hoeft alleen maar "tsoknut" starter. Vervolgens hebben we tot drie seconden, vier wachten. Het feit is dat elke keer na het uitschakelen van de startmotor (of motor te stoppen), een computer, volgens het programma ingebed in, maakt ons de motor brandstofpomp werken voor een paar seconden. En het gehele brandstofsysteem van de auto als het wordt gepompt. En als dit systeem niet onder druk, blijkt meteen. "Tsoknuv" starter zorgt ervoor dat de brandstof pomp voor een paar seconden draaien en verhogen de druk in de brandstof rail. Waarin dezelfde starter, heeft te lopen voor de tweede keer dat u het programma "koude start", maar de druk in de brandstof spoor moet zijn. En een koude motor onmiddellijk (of vrijwel direct) te starten. Zo, het starten van de motor in twee (of drie) de ontvangst, bespaart u zowel de batterij en de zenuwen. En zal niet hoeft te "krijgen" de meesters in het tankstation met mijn verzoeken om de motor bij koude start systeem te repareren. Niet leuk? Dan kopen of krachtige batterij of benzine auto. Of diesel. Ook deze zijn nog beter dan vpryskovye. Als het werkt, natuurlijk.

bron:link

hopelijk zet ik dit in de juiste forum...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...