Spring naar bijdragen

Radio Werkt Niet Zj


Recommended Posts

Hallo Jeep rijders ik ben nieuw op dit forum sinds twee weken ben ik in het bezit van een Grand Cherokee van 1995 ik heb deze auto gekocht vanwege mijn hobby's nl:4x4 rijden met Patrols (sorry),Pony's hierbij heb ik een goede trekker nodig.

Nadat ik de auto had opgehaald bleken er toch nog mankementen te zijn waarvan ik nog geen weet had.

Bv ruitenwisser op de achterruit die het niet doet

Binnenverlichting die het niet doet

Parrot waarvan de bellers mij wel horen maar ik hen niet

Radio die het niet doet maar ik dacht dat zijn hopelijk kleine dingen die ik wel met behulp van deskundigen kan oplossen.vandaar deze oproep.

Het grootste probleem vind ik de radio de stroom is eraf geweest dus de code moest opnieuw ingevoerd natuurlijk was deze niet bekend maar hier ben ik wel achter gekomen via een Dealer.Het volgende wat er gebeurde is dat ik op de radio kan zien welke zender er opstaat maar er geen geluid komt, de antenne naar buiten gaat en er net zo snel weer ingaat,een enkele keer blijft de antenne eruit en heb ik dan ook muziek maar draai ik het contact door dan is het gebeurd met de muziek ik denk dan ook dat het aan het contactslot ligt hoe kan ik dit oplossen zonder dat ik het contactslot moet vervangen .BVD

bewerkt door budje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom dan op dit forum onder de jeepers :D ...

Jammer dat het een kleine tegenvaller was met de aankoop, maar idd misschien met alle opmerken van hier kun je de oplossing treffen.... B)

Wat je radio betreft, ik neem aan dat de code weer is ingevoerd :rolleyes: je radio geeft een signaal af naar je atenne dat deze omhoog moet, misschien zit er daar iets mis.

Of de atenne zelf kan ook stuk zijn ( massa gebrek ) :unsure: ..

Misschien de radio eens uitbouwen om te kijken :mellow:

Succes :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de radio bekeken, het zender gedeelte werkt goed maar het versterker gedeelte doet het soms niet. Als je de auto een paar keer van contact afhaald en er weer op zet doet hij het wel weer, en gaat de antenne uit.

Start je de auto dan gaat de radio soms weer uit (niet altijd), maar zet je spanning op de radio direct van af de accu werkt hij ook niet.

Maar het zender gedeelte werkt wel altijd, en geeft hij de zenders wel weer in het display.

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de radio bekeken, het zender gedeelte werkt goed maar het versterker gedeelte doet het soms niet. Als je de auto een paar keer van contact afhaald en er weer op zet doet hij het wel weer, en gaat de antenne uit.

Start je de auto dan gaat de radio soms weer uit (niet altijd), maar zet je spanning op de radio direct van af de accu werkt hij ook niet.

Maar het zender gedeelte werkt wel altijd, en geeft hij de zenders wel weer in het display.

Peter

ik neem aan toen je het op de accu aansloot, je ook de code weer heb ingevoerd enz.... :rolleyes:

Dan kun je namelijk wel de conclusie trekken, dat je radio is overleden en een keertje naar de dokter moet :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik neem aan toen je het op de accu aansloot, je ook de code weer heb ingevoerd enz.... :rolleyes:

Dan kun je namelijk wel de conclusie trekken, dat je radio is overleden en een keertje naar de dokter moet :unsure:

De code invoeren was niet nodig, die spannings draad is niet voor het geheugen.

1x voor het geheugen (zenders/code) en 1x Voor het verterkers gedeelte.

Die laatste is door verbonden aan de accu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...