Spring naar bijdragen

Abs Storing Zj 97


Recommended Posts

hallo heb een oranje abs storing en krijg hem niet weg wat kan dat zijn

heb obd tester er aan gehad maar ziet geen storingen

auto zelf ook niet alle abs ringen schoon en heel

sensoren schoon gemaakt

blijft continu branden abs oranje

uitlaten lezen geen storingen

zekeringen recht in deur stijl zijn heel

onder motor kap alles heel

waar moet ik het nu zoeken misschien iemand al eens mee gemaakt en zegt kijk daar eens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het bij mijn ZJ meegemaakt. Ook lopen zoeken in de sensoren, toner etc etc.

Gaf ook geen foutcodes met de "sleuteltruck"

Maar na een bezoekje aan Maasbach die hem uitgelezen heeft met een merk specifieke OBD tool kwam er toch een foutmelding uit. Bleek de pompmodule te zien die defect was en vervangen moest worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het bij mijn ZJ meegemaakt. Ook lopen zoeken in de sensoren, toner etc etc.

Gaf ook geen foutcodes met de "sleuteltruck"

Maar na een bezoekje aan Maasbach die hem uitgelezen heeft met een merk specifieke OBD tool kwam er toch een foutmelding uit. Bleek de pompmodule te zien die defect was en vervangen moest worden.

Idd dat klopt helemaal, ik rij zelf ook een zj en heb ook dat probleem, om te weten of het je pomp of je comp module is die eronder zit kun je dat wel effe zelf testen...

er zitten twee stekkers een van de module en een van de pomp, daar zitten ook maar 2 draden op..

Trek deze eruit en prik daar los even 12 volt op, als de pomp dan aanslaat weet je dat de module stuk is.. of als deze niet aanslaat je pomp.. :rolleyes: ..

let wel op het is noodzaak dat de eerste 8 nummers die op de module ( aan de onderzijde van de module kun je deze nr vinden ) staan precies zijn zoals je een andere aanschaft, anders zal deze niet werken :blink: ..

Ik hoop dat je hieraan wat hebt.. ;)

bewerkt door Baron
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...