Spring naar bijdragen

Gc 4.0I Start Niet Op Benz Of Gas, Vonkt Wel.


Recommended Posts

Graag een beetje hulp bij dit uitdagende probleem met mijn Grand Cherokee 4.0I aut uit 1995. Er zit een LPG installatie in (geen g3).

De motor loopt niet. Hij geeft wel vonken (met start spray ontbrand hij wel) maar op zowel gas als benzine loopt de motor niet. De benzine pomp loopt wel en er zit gas in de tank.

Ra ra wat is het, want ik kom er niet uit…

Groet,

Eric-Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de startmotor rond draait en hij slaat niet aan kunnen er zo'n 100 dingen defect zijn in een Grand Cherokee...

Een paar verdachten zijn:

Krukaspositie sensor

Sentry key module

Storingen in de PCM

enz...

best hem eens laten uitlezen met een DRB toestel... want anders kun je blijven gokken.

Wanneer deed ie het laatst normaal ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de startmotor rond draait en hij slaat niet aan kunnen er zo'n 100 dingen defect zijn in een Grand Cherokee...

Een paar verdachten zijn:

Krukaspositie sensor

Sentry key module

Storingen in de PCM

enz...

best hem eens laten uitlezen met een DRB toestel... want anders kun je blijven gokken.

Wanneer deed ie het laatst normaal ?

Hallo, Je tip om een aan een DRB toestel te leggen vind ik top. Had ik nog niet over nagedacht. Zelf heb ik de Jeep al gekocht zonder dat deze het deed. Naar de oorzaak blijft het dus even zoeken. Als ik meer weet laat ik het even horen.

gr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...