Spring naar bijdragen

Vraagje


Recommended Posts

Wie kan mij vertellen waar ik de relais voor het knipperlicht van een GC van vinden? Het moet ergens onder het dashboard zijn maar waar precies weet ik niet. LOL... met een klein klapje op de onderkant van het dash krijg ik de boel wel weer pratende maar hmmmm het lijkt me niet de bedoeling....

Alvast bedankt voor jullie overweldigende reacties

:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Maqu, het relais zit in je zekeringenkastje bij de voeten van bijrijder. Het is een lichtgrijs of geel vierkant blokje. Het vreemde echter dat je een klap onder je dashbord geeft en dan doet hij het weer even, snap ik ook niet helemaal. Misschien heb je hier wat aan. suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Maqu, het relais zit in je zekeringenkastje bij de voeten van bijrijder. Het is een lichtgrijs of geel vierkant blokje. Het vreemde echter dat je een klap onder je dashbord geeft en dan doet hij het weer even, snap ik ook niet helemaal. Misschien heb je hier wat aan. suc6

Hey bedankt voor je reactie, het is idd. raar dat hij het dan wel gewoon doet. Hmmm toch maar eens naar gaan kijken dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...