Spring naar bijdragen

4x4 zeeland strandrit Cadzand-bad 17 november


Bleek
 Share

Recommended Posts

Cadzand-Bad 2010

Informatie pagina voor het strandevenement te Cadzand-Bad op 14 november 2010.

Nog eventjes wachten en dan is het zover. Het strandevenement in Cadzand-Bad wordt weer georganiseerd door Stichting ZEELAND 4x4!

Zoals ieder jaar hopen we op mooi weer, gezellig mensen / deelnemers en een dag vol plezier en zonder schade. We zullen proberen het weer voor iedereen naar zijn zin te maken. Met makkelijke en wat moeilijke hindernissen.

Spelregels:

Zoals de meeste deelnemers al weten, gelden er op het strand ook regels. Deze regels zijn er om het evenement voor u als deelnemer en voor ons als organisatie plezierig, beheerst en veilig te laten verlopen, en er voor te zorgen dat dit evenement de komende jaren nog steeds georganiseerd kan en mag worden.

De belangrijkste regels zijn o.a.:

  • niet met de auto in de duinen rijden
  • niet met de auto richting of in het water rijden
  • het nuttigen van alcoholische dranken op het strand is absoluut niet toegestaan.
  • Op het strand geldt stapvoets rijden. Voetgangers hebben ten alle tijden voorrang.
  • Passagiers mogen tot het maximum aantal zitplaatsen in een auto zittend worden vervoerd

Gezien de enorme toeloop naar dit evenement, worden de regels strikt en zonder tolerantie gehanteerd. Dit betekent concreet dat bij constatering van een overtreding van onze regels er direct, dus zonder waarschuwing, verwijdering van het strand zal volgen.

Mocht er je op deze dag iets opvallen, heb je iets gezien wat niet door de beugel kan, of juist een goed idee, schroom dan niet om iemand van de organisatie aan te spreken.

Inschrijving:

Ook dit jaar moet er weer van te voren ingeschreven worden.

(Om een ieder zoveel mogelijk gelijke kansen te geven gaat de inschrijving weer open: donderdag avond om 18.00 uur)

Mocht er nog meer noemenswaardige informatie binnenkomen dan wordt het op deze pagina bekend gemaakt.

(voor vragen kan je mailen naar Webmaster@zeeland4x4.nl)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

ik ga zondag even kijken met de neefjes....

Ze weten ondertussen al een het verschil tss een jeep en een laro.

Bij die laatste steken ze al hun tong uit :D

Dan hebben ze wat te doen denk ik want die zullen er wel genoeg rijden, :P (blijft het bij kijken of rij je mee? )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kijken, was te laat om in te schrijven...

Het was niet normaal wat de inschrijving betrefd ik was nr 79 en nog geen 5 min later was de inschrijving gesloten.

Misschien heb je geluk en komt er iemand zijn inschrijving niet ophalen kun je misschien toch nog ff rijden.

bewerkt door Bleek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was niet normaal wat de inschrijving betrefd ik was nr 79 en nog geen 5 min later was de inschrijving gesloten.

Misschien heb je geluk en komt er iemand zijn inschrijving niet ophalen kun je misschien toch nog ff rijden.

hoeft niet per sé.

ben afgelopen weekend al in hesdin geweest :D

kom gewoon met de grand, cj blijft binnen staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ben ook weer thuis van het strand. Het was een mooie en leuke dag en gelukkig vrijwel geen regen en wind vandaag dus het was best goed toeven daar in Cadzand.

Het was wel enorm druk +/- 100 auto's waarvan ik maar 6 Jeeps heb gezien 2 x een xj 2 rubicons en een CJ en de mijne natuurlijk de rest waren voornamelijk landrovers en patrols en rangerovers (geloof dat heel landrover club belgie er was).

Nog ff samen met pollypistel een rondje gereden en daarna stapte zijn dochter ook in en die was me daar een partij gelukkig en blij en maar wijzen welke berg of put we moesten pakken :D .

Al met al was het weer een geslaagde dag.:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...