Spring naar bijdragen

Wagoneer 5.9 AUT 4WD 1978


Waggy1
 Share

Recommended Posts

http://link.marktplaats.nl/377271795

Is deze blauwe Wagoneer bekend hier op het forum?

Ze hebben hem ongeveer een kleine 4 maanden geleden van iemand uit Nijmegen gekocht, hij pruttelt wat na het starten en de ruitenwissers doen het niet. Ook zit er geen historie bij. Eerst boden ze aan het nummer van de vorige verkoper door te geven voor meer info over onderhoud etc. maar toen ik dat aanbod aannam bleek die niet te vinden:rolleyes:

Iemand hier met wat meer info?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja hy stond inderdaad al een mooi tydje te koop op marktplaats

maar als je er na 4 maanden al geen heil meer inziet en hem dan al verkoopt zal er wel wat meer aan de hand zyn dus kyk maar goed uit als je toch gaat kyken anders koop je andermans ellende maar toch succes ermee dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor een classic, waar weinig mee aan de hand is, lijkt de prijs zeer aantrekkelijk. De km-stand is ook wel erg laag.....

Ga er eens naar kijken, mee rijden, neem iemand mee die verstand heeft van JEEP's, als het kan iemand die zelf een Waggy heeft en van de hoed in de rand weet.

Vertrouw je het niet, kijk dan rustig verder.

Is het te mooi om waar te zijn, dan is het vaak.....

http://link.marktplaats.nl/377271795

Is deze blauwe Wagoneer bekend hier op het forum?

Ze hebben hem ongeveer een kleine 4 maanden geleden van iemand uit Nijmegen gekocht, hij pruttelt wat na het starten en de ruitenwissers doen het niet. Ook zit er geen historie bij. Eerst boden ze aan het nummer van de vorige verkoper door te geven voor meer info over onderhoud etc. maar toen ik dat aanbod aannam bleek die niet te vinden:rolleyes:

Iemand hier met wat meer info?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Ik wil wel eens mee gaan kijken. Ik weet niet waar je woont maar als het goed is staat de Jeep in Geldrop. Is vlak bij mij.

Heb zelf een 68'er Wagoneer en er al heel veel zelf aan gedaan dus redelijk goed op de hoogte van waar je allemaal op moet letten. Heb vorig jaar een 73'er gesloopt, zelfde model als degene die te koop staat.

Laar maar horen.

René, 06-44186219

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...