joanselten Geplaatst September 23, 2010 Rapporteren Share Geplaatst September 23, 2010 Dag mede Jeepers, Vanmiddag wou ik naar hij rijden vanaf mijn werk. Maar helaas geen achteruit, kwam niet van de parkeerplaats, hij schakelt wel, en in de LO doet iet net iets meer. Olie pijl oke, gemeten in N met warme motor Wat kan het zijn ? gr Joan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joanselten Geplaatst September 24, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 24, 2010 Dag mede Jeepers,Vanmiddag wou ik naar hij rijden vanaf mijn werk. Maar helaas geen achteruit, kwam niet van de parkeerplaats, hij schakelt wel, en in de LO doet iet net iets meer. Olie pijl oke, gemeten in N met warme motor Wat kan het zijn ? gr Joan Vanmorgen nog eens getest. Nu kruipt hij heel langzaam achteruit maar alleen in de LO. Helaas geen bedrijf dat vandaag of morgen nog kan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst September 24, 2010 Rapporteren Share Geplaatst September 24, 2010 Dit is er aan de hand: NO REVERSE (D RANGES OK) 1. Gearshift Linkage/Cable Misadjusted/Damaged. 1. Repair or replace linkage parts as needed. 2. Park Sprag Sticking. 2. Replace overdrive annulus gear. 3. Rear Band Misadjusted/Worn. 3. Adjust band; replace. 4. Valve Body Malfunction. 4. Remove and service valve body. Replace valve body if any valves or valve bores are worn or damaged. 5. Rear Servo Malfunction. 5. Remove and disassemble transmission. Replace worn/damaged servo parts as necessary. 6. Direct Clutch in Overdrive Worn 6. Disassemble overdrive. Replace worn or damaged parts. 7. Front Clutch Burnt. 7. Remove and disassemble transmission. Replace worn, damaged clutch parts as required. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joanselten Geplaatst September 24, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 24, 2010 (bewerkt) Dit is er aan de hand: NO REVERSE (D RANGES OK) 1. Gearshift Linkage/Cable Misadjusted/Damaged. 1. Repair or replace linkage parts as needed. 2. Park Sprag Sticking. 2. Replace overdrive annulus gear. 3. Rear Band Misadjusted/Worn. 3. Adjust band; replace. 4. Valve Body Malfunction. 4. Remove and service valve body. Replace valve body if any valves or valve bores are worn or damaged. 5. Rear Servo Malfunction. 5. Remove and disassemble transmission. Replace worn/damaged servo parts as necessary. 6. Direct Clutch in Overdrive Worn 6. Disassemble overdrive. Replace worn or damaged parts. 7. Front Clutch Burnt. 7. Remove and disassemble transmission. Replace worn, damaged clutch parts as required. Die had ik ondertussen ook gevonden, maar toch bedankt. Misschien dat ze eind van de middag nog tijd hadden bij Summerline in Ettenleur. Ik hoop het. Gr Joan September 24, 2010 bewerkt door joanselten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keessie Geplaatst September 25, 2010 Rapporteren Share Geplaatst September 25, 2010 Joan, ik heb ongeveer hetzelfde gehad, ook geen aandrijving meer achteruit. Vooruit was geen probleem... Bij mij bleek de Overdive "ontploft". Ik had wel een hele snelle ratel uit m'n bak voordat ik geen achteruit meer had, dat weer vanzelf ophield, ik heb ergens een draadje hierover op t forum. Ik heb een bak inclusief een tussenbak gekocht met 3 maanden garantie. Ondertussen naar Spanje geweest, bak doet het perfect! Misschien heb je er wat aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.