Spring naar bijdragen

storing melding 4x4


Recommended Posts

staat er bij mij ook al ontzettend lang. Op mening amerikaans forum is dit euvel ook te vinden en volgens de chrysler dealer in Amsterdam is het een software ding en niets ernstigs. Ik heb mijn ZJ net 4 maanden en inmiddels 5K mee gereden, net terug van een vakantie in Tsjechie en ook wat licht 4WD gereden in de bossen.

De melding is hoogstens irritant, maar staat laag in mijn prioriteiten lijstje van future Jeep fixes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

staat er bij mij ook al ontzettend lang. Op mening amerikaans forum is dit euvel ook te vinden en volgens de chrysler dealer in Amsterdam is het een software ding en niets ernstigs. Ik heb mijn ZJ net 4 maanden en inmiddels 5K mee gereden, net terug van een vakantie in Tsjechie en ook wat licht 4WD gereden in de bossen.

De melding is hoogstens irritant, maar staat laag in mijn prioriteiten lijstje van future Jeep fixes.

Is schakelaar op de tussenbak.

Vaak kwestie van even loshalen en schoonmaken.

Is maar zelden echt kapot.

Heb het al paar keer gehad (is de straf als je door modder gaat waden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op mening amerikaans forum is dit euvel ook te vinden......

Buiten deze melding, maakt men ook veelvuldig melding van de "Bad coolant sensor". Vele hebben de sensor vv, en bij de andere klacht (serv 4wd switch) is de schakelaar op de TB vv, vaak zonder resultaat. Schoonmaken KAN de oplossing. Mocht dit niet helpen, zoek eens op het Jeepforum US op "bad solder" ofwel, "slechte soldering".

De slechte soldering zit hem in het aansluitblok in je VIC (Vehicle Info Centre) Haal deze eruit en uitelkaar. Alle solderingen van het aansluitblok ff opnieuw solderen.... :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

duidelijk dus en ga er eens mee aan de gang.

heb hem dit weekend toch op bokken staan voor het vervangen van de fusee kogels.

en ja het is inderdaad gekomen na een modder bad in de bergen van Duitsland lekker over die onbegaanbare bos padjes crossen en dan ergens uit komen waar eigenlijk niemand komt zo zeldzaam dat zelfs de herten staan te kijken van wat is dat nu weer.

groeten

Han

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...