Spring naar bijdragen

Engelse benaming onderdelen


Recommended Posts

Hallo allemaal:bye1:

Mijn naam is Ger en kom uit Kerkrade (ZL) en ben sinds een week trotse bezitter van een GC 4,7 v8 WJ 2001.

We hebben een proefrit gemaakt en zijn direkt naar een bekende gereden die monteur is van Amerikaanse auto's en heb hem laten testen en keuren.

Zijn oordeel was alles in orde behalve er was iets speling in de stuurkogel en pinhard stang.

Wij met dat oordeel terug en hebben flink af kunnen handelen omdat we de auto zo mee namen zonder nieuwe keuring.

De keuring was nog geldig tot 18-8-10 maar we zijn het risico aangegaan.

De auto is vrijdag naar de apk gegaan en is er zonder problemen door gekomen,die delen waar de bekende over sprak waren nog niet noodzakelijk om direkt te vervangen.

Nu wil ik deze onderdelen bestellen in de U.S of A maar weet helaas de juiste benaming niet daarvoor in het Engels.

Misschien kunnen jullie mij hier verder bij helpen en eventueel een paar adressen geven waar ik daar eens voor kan kijken.

Het handelt zich om het volgende: stuurkogel rechts voor bovenste en panhard stang en eventueel filters voor de versnellingsbak.

Ik had ook problemen met de cruise controll maar dat probleem heb ik al via dit nuttige forum verholpen.:lol:

Mvg Ger

P.s: WAT ZUIPT DAT KRENG hahahahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is een panhard stang een "Trac bar" of "Panhard Rod"

Een stuurkogel een "Ball Joint" ???

Waarom uit de States bestellen?

Voor sommige onderdelen is het voordeliger om in de States te shoppen, maar vergeet de vezendkosten en douane niet.

Sommige onderdelen zijn dicht bij huis goedkoper.

http://stores.ebay.co.uk/jeepchryslerparts

http://asp-eberle.de

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey das een handig plaatje :bye1:

Bedankt allumaal voor de moeite.

Ik ga eens even vergelijken wat de prijzen zijn maar ik denk dat ik gewoon hier ga bestellen, zoals Gerrit al zij het zal niet veel verschil zijn met invoer rechten enz enz .

Zo net een mooi sportstuur besteld op e-bay nu alleen nog ff zien uit te vinden hoe ik de airbag en de knoppen van de radio om gezet krijg.

Ja ik weet voor dat ik aan de airbag ga de accu af klemmen lol ;)

mvg Ger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...