Spring naar bijdragen

WJ 2003 Zilverkleurige voorbumper met auw plekje


Recommended Posts

Mijn toekomstige WJ Jeep heeft bij de voorbumper aan de bovenkant een vrij aanwezige scheur (Nee Ab [sorry Ab, opmerking was voor EJG 'runningboards' bedoeld], een andere scheur).

Daar er al vrij veel is afgesnoept van de vraagprijs van de verkoper, verwijst hij mij door naar autosloopbedrijven voor vervanging bumper :unsure:.

Ik wil graag weten of ik de voorbumper echt moet vervangen door een andere of dat ik de scheur kan laten opvullen of iets dergelijks.

Momenteel kijk ik bij autosloperijen online of ik wat kan vinden, maar daar ik de auto nog niet echt heb, is het nog vrijblijvend. Ja ja, je leest het goed! Pas eind van komende week krijg ik hem als alles goed gaat en nu maak ik me al druk? :ph34r:

Foto is van bovenaf genomen. :bye1: In Ninja Matrix pose

post-6039-12873036044707_thumb.jpg

bewerkt door GiefmeGC
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn toekomstige WJ Jeep heeft bij de voorbumper aan de bovenkant een vrij aanwezige scheur (Nee Ab, een andere scheur).

Daar er al vrij veel is afgesnoept van de vraagprijs van de verkoper, verwijst hij mij door naar autosloopbedrijven voor vervanging bumper :unsure:.

Ik wil graag weten of ik de voorbumper echt moet vervangen door een andere of dat ik de scheur kan laten opvullen of iets dergelijks.

Momenteel kijk ik bij autosloperijen online of ik wat kan vinden, maar daar ik de auto nog niet echt heb, is het nog vrijblijvend. Ja ja, je leest het goed! Pas eind van komende week krijg ik hem als alles goed gaat en nu maak ik me al druk? :ph34r:

Hoi een beetje autoschade bedrijf kan dat zo lijmen en dan over spuiten.

Gr Nico

Foto is van bovenaf genomen. :bye1: In Ninja Matrix pose

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...