Spring naar bijdragen

Routes naar Provence?


KaatA
 Share

Recommended Posts

Welkom op het Jeepforum!

Waar wil je ongeveer naartoe in de Provence? Ga je met de CJ?

Ik kan je van harte de Route Napol�on (N85) aanraden voor het laatste deel. Hij loopt van Grenoble via Gap, Digne en Grasse naar de kust. Als deze route in het plan past, heb ik ook nog wel campingtips.

bewerkt door Mav
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat stuk heb ik vorig jaar gedaan, tot net voor Digne! Super. Alleen de Jk had het voor Grenoble wel zwaar met de sleurhut erachter. Sommige bergwegen (Gorgues?) zijn zo smal dat je hoopt dat je niemand tegenkomt. Bergje af achteruit met de pipowagen blijft lastig :wacko:

Wij verbleven op de camping Les Prairies in Seyne-Les-Alpes. Prima camping. In de buurt ook een leuke rivier waat je kunt raften.

bewerkt door nkijkuit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat stuk heb ik vorig jaar gedaan, tot net voor Digne! Super. Alleen de Jk had het voor Grenoble wel zwaar met de sleurhut erachter. Sommige bergwegen (Gorgues?) zijn zo smal dat je hoopt dat je niemand tegenkomt. Bergje af achteruit met de pipowagen blijft lastig :yes:

Wij verbleven op de camping Les Prairies in Seyne-Les-Alpes. Prima camping. In de buurt ook een leuke rivier waat je kunt raften.

:lol: Dan ben je door Gorges van de Blanche gereden. Zeker je Tomtom gevolgd? Die weg wordt sterk afgeraden voor caravans. Een kleine stukje oostelijker ligt een betere (om)weg. Wel een zeer indrukwekkend weggetje, overigens, dat we nog wel eens nemen als we gasten rondleiden. Is hier een half uurtje vandaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...