Spring naar bijdragen

Kas [yj] bj 1989


adanhu
 Share

Recommended Posts

Gezien mijn [yj] recent de geest gegeven heeft (en ik geen zin heb om er nog verder aan te sleutelen) zet ik bij deze mijn kas te koop.

gaat hier over een wrangler yj uit 1989, nergens doorgeroest (wat spikkeltjes op sommige plaatsen, maar niet erger) net raamkader opgemaakt en nieuwe venster ingeduwd. orginele papieren krijg je bij de kas bij en de lpg instalatie ook (type 0, dus mag enkel op desbetreffende kas gebruikt worden).

vraagprijs 1500€

(let op, enkel carroserie, chassis en interieur + hardtop, technische onderdelen houd ik bij voor mijn cherokee)

Aparte onderdelen zijn te koop, maar stuur me dan een pm

ook nog een setje halve stale deuren, komen net terug van carrosier (met plastic "saddlebag" interieur) staan beiden in grondlaag en blutsvrij (sloten zijn aanwezig, maar heb er geen sleutel van) heb hier ook de opzetstukjes bij voor softtop totaal 600€

Heb ook nog een softtop voor een yj van besttop, bache in goede staat, enkel het lipje waar de deurbuis vasthangt aan het frame (dat plastic ding) is afgebroken (eenvoudig op te lossen met metalen plaatje) 500€

excuses indien prijzen te hoog of te laag zijn, maar heb eigenlijk geen idee wat deze stukken normaal kosten, en heb me dus laten leiden door mensen rondom mij

Vragen mag je altijd sturen via pm of mail

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...