Spring naar bijdragen

turn signals on


Recommended Posts

hoi ik ben bezitter van een jeep grand cherokee limeted nooit problemen mee gehad tot vandaag

na een aantal paginas op het forum doorgespit te hebben ben ik iets wijzer geworden met de codes etc 3x contactsleutel omdraaien en geeft codes bij mij geeft hij aan done en verder geen meldingen dus neem ik aan dat het goed zit.

maar het probleem is dat ik na een aantal minuten voor een stoplicht heb gestaan met het knipperlicht gaf hij in de display aan het volgende TURN SIGNALS ON met biepend geluid na de bocht te hebben gemaakt verdween de melding ik ben gelijk in het boekje gaan kijken maar zie er verder geen meldingen bij staan mijn vraag is wie o wie weet wat dat kan zijn want over 3 weken ga ik naar spanje en wil graag weten wat die melding betekent

misschien dat iemand die melding ook heeft gehad

mvg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt, de boordcomputer registreert niet alleen of er een deur openstaat, maar geeft ook een waarschuwing indien de knipperlichten lang aanstaan.

Je zal de eerste niet zijn die van amsterdam naar den haag rijdt met de gehele weg het knipperlicht aan. Dus, is normaal, niets van aantrekken. Zal waarschijnlijk wel via de programmering in de garage uitgezet kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt, de boordcomputer registreert niet alleen of er een deur openstaat, maar geeft ook een waarschuwing indien de knipperlichten lang aanstaan.

Je zal de eerste niet zijn die van amsterdam naar den haag rijdt met de gehele weg het knipperlicht aan. Dus, is normaal, niets van aantrekken. Zal waarschijnlijk wel via de programmering in de garage uitgezet kunnen worden.

Hmm ga ik een keer proberen, ben wel benieuwd :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...