Spring naar bijdragen

Waterlek komende van afvoer airco.


Recommended Posts

Beste JEEP rijders.

Ik heb een Grand Cherokee gekocht maar zit met een probleempje. Als de airco gaat dan krijg ik water binnen in het interieur. Eerst dacht ik dat de afvoer verstopt zat zoals al eerder beschreven op dit forum. Heb dan een gat gemaakt in de afvoer en die zat niet echt verstopt. Toch eens goed uitgekuist en afloopt gecontroleerd met water. Deze werkt dus perfect. Gat terug dichtgemaakt en airco terug laten draaien. Na een tijdje deed het probleem hem terug voor, je ziet dan enkele druppels lopen achter de waterafvoer. Volgens mij komt het water van hoger uit. Is hier iemand die raad weet? Heb namelijk niet echt zin om het ganse dashboard te gaan demonteren.

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, heb het compleet doorgeprikt. Omhoog, links rechts, met perslucht uitgeblazen. Heb zelfs de aanjagermotor uitgehaald en langs daar uitgeblazen. Zou het nog kunnen dat er ergens verstopping zit? Jeep heeft 2 jaar stilgestaan en volgens ik weet is hij weggezet toen alles werkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...