Spring naar bijdragen

schokkende bokkende jeep TL 98 4.0


Recommended Posts

help rij op de snelweg en de auto begint keihard te schudden stuur behoorlijk trillen, geen power meer gas los naar vluchtstrook opnieuw terug schakelen

en hij reed weer gewoon. Dit gebeurt zo een beetje om de drie maanden.

Chrysler garage A'dam ZO heeft er toen de bezine filter vernieuwd, maar was dus niet de oplossing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja een dead wobble, vind het wel vreemd dat ie standaard Wrangler TJ het maar eens in de 3 maanden doet en gewoon op een goede snelweg en (nog) niet in de stad waar ik toch het meeste rij. heeft Iemand of Bartman nog meer info of verklaringen. Bartman bedankt voor de tip/link. Hoop niet dat de dead wobble hetzelfde is als een dead wallet

bewerkt door madeleine
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een death-wallet zal wel meevallen, misschien alleen onder narcose. :whistle:

"geen power meer" zei je. Was de motor afgeslagen of kan je wel gasgeven maar gebeurd er gewoon niks?

Verder is de enige oplossing voor de death wobble alle bouten/moeren en draaibare delen controleren. (en natuurlijk eventueel repareren/vervangen)

Het kan zo simpel zijn als het vervangen van wat rubberen busjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat is nou het grote punt hij doet iets wat op de dead wobble lijkt zomaar uit het niets. mischien een andere omschrijving van het probleem. Het is net of er hij 5x per seconde flink gas krijgt maar tevens 5x per seconde (geen brandstof krijgt) afremt zodat het tempo alsnog redlijk snel afneemt en dat inderdaad +/- eens in de drie maanden tot nu toe alleen nog op de snelweg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Misschien eens proberen om foutcodes uit te lezen?" Moest je dan 3x kontakt maken met de sleutel (niet starten) zoiets had ik gisteren gelezen. Heb ik net geprobeert geen resultaat alleen mijn kliometers waren te zien. Doe ik mischien niet goed? en zoja hoe moet het dan?

bedankt voor jullie hulp voor zover

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...