Spring naar bijdragen

ISO-stekkers in Wagoneer


Recommended Posts

Hoi,

ik wil ISO-stekkers in mijn Wagoneer aansluiten voor een nieuwe radio maar de vorige eigenaar heeft er een beetje en potje van gemaakt bij het aansluiten van de oude radio - ik kan niet een standaard verloopstekker gebruiken omdat de originele Jeep-stekker mist.

Ik heb inmiddels van bijna alle draden uitgezocht welke waar op de ISO-stekkers moet maar ik zit nog met de oranje-zwarte en blauw-witte draden.

Volgens het elektrische schema van modeljaar 1990 is oranje-zwart voor de 'Display lights' en de blauw-witte voor de voor de 'Display lights (Park)'.

Ik heb een en ander doorgemeten met de multimeter en het lijkt erop dat op de blauw-witte altijd 12 volt staat en op de oranje-zwarte alleen wanneer de lichten aan staan.

Op de ISO-stekker zit maar één aansluiting voor 'Illumination' dus ik zal één van de twee draden hier op moeten aansluiten. Weet iemand welke?

Als ik een antwoord heb en alles naar behoren heb aangesloten zal ik een overzicht plaatsen voor het geval iemand anders dit ook van plan is :yes:

Bij voorbaat dank!

bewerkt door jacobcoens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij ben ik er inmiddels uit en hoort op de ISO-aansluiting de Illumination alleen voeding te krijgen wanneer de verlichting van de auto aan staat.

In de bijlage het schema, ga er morgen mee aan de slag.

Ik laat het weten of dit lukt :yes:

Bedrading Radio Jeep Grand Wagoneer.pdf

bewerkt door jacobcoens
PDF ge-update; speaker-connecties klopten niet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...