Spring naar bijdragen

complete ontsteking voor CJ7


wrangler_tj
 Share

Recommended Posts

Ik heb hier een complete kabelboom, module, verdeler, en al de rest voor een CJ7 6 cilinder te koop. Tevens hierbij een 2e nieuwe distributiekap, nieuwe bougiekabels, 2e nieuwe rotor. Het is een verdeler met Hall-gever, perfect voor de ombouw van contactpuntjes naar elektronische ontsteking.

Het is compleet, maar wel 25 jaar oud. Over de prijs valt te spreken of te ruilen tegen ander spul.

Mocht je nog vragen hebben vuur maar af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat denk je van de nieuwprijs, maar je krijgt alle 2 de distributiekappen, 2 rotors, en 2x bougiekabels, het materiaal is tenslotte nooit gebruikt geweest.

Laat maar iets weten of doe een tegenvoorstel.

Als je zelf iets heb liggen van chroom of dergelijke wil ik ook altijd ruilen ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by wrangler_tj@Mar 20 2005, 22:44

Ik heb het hier wel over de nieuwprijs vanuit USA, volgens mij kunnen we wel tot een overeenkomst komen dan.

<div align="right">

now where talking!!!! biggrin.gif

stuur me maar ff een persoonlijk mailtje of een emailtje (hardjeeper@hotmail.com) met de prijs die je in gedachten hebt...oja,en waaar je evt. woont ivm. ophalen of verzenden..

greetz,dark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...