Spring naar bijdragen

Airco


robverbon
 Share

Recommended Posts

Goede middag jeepers

Lekker weer vandaag dus er op uit, alleen de airco laat het afweten,het lijkt erop dat de pomp geen spanning krijgt, wel als ik hem direct op de accu zet,dan draait alles mee,waar moet ik zoeken alle zekeringen zijn goed, ook mijn verlichting van van de temp keuzeschakelaar doet het niet, ook de verlichting van de klok niet, klok doet het zelf wel,heb helaas geen schema van de xj 91,kan iemand me helpen:(

Gr Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wie weet is je druk telaag maar dat kan je controleren.

kijk langs de achterzijde van je pomp naar beneden en je ziet een druk vat met een kijk glaasje erop.

aan de zijkant van het druk vatje zie je een sensor met twee draadjes erop verbind deze door en als de motor draait zet dan even de airco op max dan hoord de airco pomp in te schakelen doe dit kort maar dan weet je wel dat het systeem werkt.

als het zo is dat de airco pomp dan wel inschakeld dan word het hoog tijd dat je systeem gevuld word.(let wel op dat je een r12 airco systeem hebt en dat er maar een paar bedrijven deze vullen ik weet er 1 in mijdrecht die is goed en zeker niet duur)

suc6:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...