Spring naar bijdragen

automaat


Recommended Posts

mijn GC 4.0 uit 97 heeft volgens mij een probleem

hij schakelt niet meer lekker door en slaat wel eens af bij hard remmen.

hoe zal ik het eens uitleggen?hij schakelt raar op niet zoals het hoort en bij afremmen zou hij rustig moeten terugschakelen maar dit gebeurt met een vreselijk iritant getril . nu denk ik dat de rembanden van de automaat gesteld moeten worden of heeft iemand met meer kennis van zaken een andere oplossing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja olie peil is ok heeft in december volledige beurt gehad en alle maar dan ook alle olie vervangen.ik heb in januari wel 1 week in de ardennen gezeten en daar heb je best veel heuvels en dalen.sinds ik daarvan terugben is het eigenlijk begonnen.ik denk wel dat het de rembanden zijn maar hier vragen kan zeer zeker geen kwaad denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
alles is zo als het hoort.heb met mijn monteur gepraat en die denkt dat het de rembanden zijn omdat de auto een iritante trilling heeft als ik het gas loslaat en hij terugschakelt.volgende week naar de monteur en even tip top in orde maken .

Al iets bekend over oorzaak?En hoe opgelost?:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ron,

Als het idd je rembanden zijn moet het carter van de automaat er weer onderuit (en leeg natuurlijk;)) er zit 1 afstelpunt in de bak en eentje aan de buitenkant. de binnenste helemaal in draaien en dan 2slagen uitdraaien, en de buitenste ook helemaal in en dan 2,5slagen uitdraaien.

"meestal" gebeurd dit bij het verversen.

Suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...