Spring naar bijdragen

bedradings schema voor kmteller


Driver
 Share

Recommended Posts

Heb nu de tussenbak van pullie, en daar zit een elektrische kmteller op. iemand een idee hoe ik dat ga aansluiten? moet die via de computer lopen of kan die ook buiten om?

Ik weet niet of het een beetje werkt als een fiets computertje.. heb iedergeval 3 draden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik ben het dashboard aan het vervangen nu. analoge teller der uit elektrische der in.. de toerenteller was al elektrisch.. heb daar 3 draden. 1 daarvan is een massa. de andere 2 staat spanning op. Ik heb geen idee hoe deze aangesloten moet worden. bij de oude teller lopen de draden naar binnen dus je kan niet zien wat waar op zit.

bij de kilometer teller tast ik nog helemaal in het duister. op de censor heb ik 3 draden en op de teller.

iemand hier misschien in de buurt die ook een elektrisch systeem heb zodat we een beetje door kunnen meten wat waar moet aangesloten worden.

ben ook opzoek naar een 21 polige connector. die aan de kabelboom hoort te zitten en die zo in de tellers geprikt kan worden. dat van mij is toch net weer allemaal ffies anders. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...