Spring naar bijdragen

Nieuwe Apk


JanW
 Share

Recommended Posts

Vanochtend heeft m'n Jeepke weer een geldige Apk gekregen....en werd zelfs twéémaal gekeurd, want hij zat in de steekproef tongue.gif !

Het enige dingetje dat er eigenlijk aan mankeerde -geen punt van afkeur overigens- was de beugel waaraan het achterste gedeelte van de uitlaat aan de auto hangt: deze was aan het losscheuren. Volgens zowel de keurmeester als de herkeurder zou dit het gevolg zijn van de situering van de rechterzijde van de dwarsbalk van de trekhaak (origineel, af Chrysler-Jeep dealer), waardoor deze haast tegen de uitlaat hangt. Zo te zien is het beugeltje een demontabel stuk ijzer dat los te leveren zou moeten zijn -morgen maar eens bellen naar de garage. Weet ik trouwens ook meteen waar de rammel vandaan komt die ik al een tijdje hoorde doch die ik niet kon lokaliseren....(ik kreeg zachtjes af en toe al spookbeelden van loszittende binnenwerken van katalysatoren en zo....)

Greetz,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...