Spring naar bijdragen

Achterklep FSJ & dashboardkap


Frank_Sj
 Share

Recommended Posts

Heren,

Iemand nog een achterklep van een FSJ Cherokee of Wagoneer op zolder staan ? Ben m'n Cherokee helemaal gaaf aan het maken en het paneel achter de handgreep van de achterklep ( en daaronder ) is rot. Dus een roestige klep met juist dat deel intact wordt ik ook al blij van.

Verder is mijn dashboardkap hoognodig aan vervanging toe. Iemand nog iets liggen, bij vookeur zwart ? of nog tips waar te koop ?

Dank !

Groet, Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Frank,

Is dit wat voor je:

http://link.marktplaats.nl/317071625

Ik ben daar vorige week zaterdag geweest bij die cherokee, heb de stoelen eruit gehaald en zo nog wat kleine dingetjes, ik kon de dashpad niet gebruiken omdat dit een 77 cherokee is en die heeft het dashboardkastje rechts zitten, bij mij zit dat in het midden.

Die man Gerrie is echt een hele relaxte, aardige vent. De auto is verder echt MEGA rot, had volgens zeggen ook 950.000km gelopen, is in 1977 nieuw in Belgie verkocht en op een gegeven moment omgebouwd op Nissan Diesel (ook de bak). Dus helaas de achterklep is ook echt niets meer...

MVG David

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...