Spring naar bijdragen

bak springt uit 4x4 stand


black4x4
 Share

Recommended Posts

onze YJ uit '92 heeft kuren, als we de 4x4 in willen schakelen springt deze steeds terug uit de positie naar 2 wiel aandrijving?

enig idee hoe of wat te checken??

tevens gaat het schakelen van 1 naar 2 gepaard met wat tandenknarsen, tenzij de bak warm is dan gaat alles soepel.....

ik hoop dat jullie raad weten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een AX 15 schakeld van 1 naar 2 nooit echt soepel, heb er zat gezien die wat keuren hadden van 1 naar 2 en nog jaren mee gingen.

De tussenbak zal wel een kwestie zijn van afstellen van het stangenstelsel zijn wat aan de tussenbak zit naar de pook van de 4x4

:bye1:

Dat is wel erg makkelijk.. :)

Volgens mij komt het lastige schakelen vooral voor bij de wranglers die hun bak hebben verlaagd voor een liftkitje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een AX 15 schakeld van 1 naar 2 nooit echt soepel, heb er zat gezien die wat keuren hadden van 1 naar 2 en nog jaren mee gingen.

De tussenbak zal wel een kwestie zijn van afstellen van het stangenstelsel zijn wat aan de tussenbak zit naar de pook van de 4x4

:bye1:

Dat is wel erg makkelijk.. :)

Volgens mij komt het lastige schakelen vooral voor bij de wranglers die hun bak hebben verlaagd voor een liftkitje.

Ja het is wat makkelijk (maar het is vaak wel het geval bij de meeste ax15's)samen met jouw info er bij kameel hebben we toch een atwoord:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...