Spring naar bijdragen

lucht in de olie van de stuurpomp


Recommended Posts

Hallo,

Er is iets raars ik heb alles losgehad en schoongemaakt omdat het retourstompje van het tankje was afgebroken dus een ander tankje erop alles weer terug geplaatst en opgevuld met de olie die ervoor nodig is mopar eerst zonder draaiede motor en toen met ging een tijdje goed en daarna leek er allemaal lucht in de olie te komen en de pomp maakte ook een raar geluid soort lucht in de leiding geluidje kan het komen doordat ik met draaiende motor en met niks aan de pitarm( alles los )dus geen tegendruk en te snel draaiend aan mijn stuur de lucht niet uit het systeem kan komen alle seals zijn ok lekt nergens ,

mvg Ad.:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je geen tegendruk op de pitman arm hebt, zal er ook geen goede doorstroming in het systeem zijn. Torsieasje in het stuurhuis tordeert niet. Lucht krijg je er dus niet goed uit.

Daarnaast heb ik al vaker gezien dat er toch luchtbelletjes in de olie komen. Geeft idd rare geluiden. Dit verdwijnt echter na een aantal keren even gedraaid te hebben en daarna weer even rust (kwartiertje ofzo)

Daarnaast, weet je zeker dat ook de goede olie in het systeem zat ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo,

ja ik heb de goede olie speciaal voor naar de dealer in goes erom geweest

steering fluid mopar dat is wat ik mee kreeg had het op het forum gelezen dat ze er gevoelig op zijn normaal gooi ik er atf 3 in nooit problemen mee maar ik krijg morgen de onderdelen binnen uit germany nieuwe stuurkogel en de 2inch verenlift en nog een beetje plasic busjses dus zal ik het met tegendruk proberen ook met de nieuwe stuurdemper maar iniedergeval bedankt voor het meedenken mvg,Ad:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Onderdelen zijn binnen heb alles geinstaleerd en ik moet zeggen dat alles werkt naar behoren,pomp maak geen herrie meer met tegendruk op de pitarm nieuwe stuurdemper en nieuwe kunstof bussen overal geplaatst morgen de nieuwe rubicon 2 inch eronder en kijken hoe die het dan doet,zal wel beter wezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...