Spring naar bijdragen

ZJ 5.9 uitvallen in bocht


Recommended Posts

Heb sinds een paar dagen het probleem als ik een linkse bocht neem, rotonde ofzo, dat de motor bijna helemaal tot echt helemaal uitvalt.

Als ik stil sta en het stuur helemaal rond draai geen probleem, en als ik echt langzaam de bocht omga ook niet. Heb alle bedrading nagelopen bij de motor en benzinepomp maar kan daar ook niets aan ontdekken.

Iemand al is zo'n probleem gehad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb sinds een paar dagen het probleem als ik een linkse bocht neem, rotonde ofzo, dat de motor bijna helemaal tot echt helemaal uitvalt.

Als ik stil sta en het stuur helemaal rond draai geen probleem, en als ik echt langzaam de bocht omga ook niet. Heb alle bedrading nagelopen bij de motor en benzinepomp maar kan daar ook niets aan ontdekken.

Iemand al is zo'n probleem gehad?

Klinkt heel bekend, heb ik ook maanden last mee gehad, werd ook steeds erger... Zie mijn topic "Neiging tot afslaan".... Hoop dat het voor jou niet zo'n lijdensweg word!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ik al helemaal door gelezen maar heb voor de rest absoluut geen andere klachten, echt alleen in een bocht. Ga het maar even aan kijken, blijft een Jeep:lol:

Mijn ZJ sloeg paar jaar geleden af bij het "uitrollen". Toen ik B&S belde stelden zij me de vraag of het afslaan van de motor bij lage toeren gebeurd of bij het nemen van een bocht.

Bij mij was het de TPS, bij het nemen van een bocht (was óf links óf rechts) dan was het iets met bekabeling...wat het precies was ben ik vergeten. :P

Bel Tony van B&S even, die kan je wellicht helpen.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...