Spring naar bijdragen

foutcode xj2.5td


martinus_
 Share

Recommended Posts

Mijn xj diesel uit 95 heeft het volgende probleem,

Start en maakt een seconde of 3 een lelijk oud diesel geluid loopt daarna netjes maar check engine lamp gaat branden. Ik heb geen km teller geen toerenteller snelheidsmeter en de cruisecontrol werkt hierdoor niet meer.

De foutcode (sleutel aan uit aan uit aan ) is 1 2 1 1 5 5

Ik heb algemene codes gevonden ik weet alleen niet of die ook voor de vm diesel hetzelfde zijn 12= accu los geweest, klopt geprobeerd comp. Te resetten 11 crancshaft pos sensor niet in orde 55 einde meldingen

-kloppen die codes?

-die sencor is dat dezelfde als van een benzine uitvoering? ( past die van een benzine wagen

-heeft iemand een repairmanual van xj diesel liefst pdf

Ik heb al een keer dezelfde storing gehad dit was opgelost met de sencor naar de 2de verstuiver los te maken contacten schoonmaken en terug zetten.

Als ik deze nu loskoppel loopt ie constant slecht.

als ik nu de sencor naar de bak loskoppel blijft de storing gelijk, het lijkt er op dat daar de storing zit maar dat is meer gokken dan weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb in deze manual het een en ander gevonden over een 2.5 TD van VM.

http://www.greatlakesxj.com/tech/97fsm.zip

hopelijk heb je er iets aan.

Geweldige link!! bedankt

ik heb vanmiddag maar een nieuwe sensor besteld,bij de dealer, nu maar hopen dat ik er bij kan bij de en montage, wordt vervolgd sensor is zaterdag binnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...