Spring naar bijdragen

Aankooptips 2.5 TD en ervaringen


Recommended Posts

Heb mijn best gedaan met de zoekfunctie, maar ben niet veel wijzer geworden, vandaar dat ik de vraag hier stel: Wat zijn de aandachtspunten waar ik als leek rekening mee zou moeten houden in mijn zoektocht naar een leuke en 'anders dan anderen' bedrijfsauto? Hierbij denk ik aan zaken zoals blok, ophanging, bodem, koetswerk etc.

Daarnaast ben ik eveneens benieuwd naar ervaringen van de bezitters van deze (in mijn ogen schitterende) GC's.

Bij voorbaat dank,

J

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GC is op zich geen slechte Jeep.

let wel op welke motor erin zit. en vooral dan de VM blokken (denk niet dat er een ander versie van de 2.5 TD was) motor starten en goed luisteren of er nergens een tik te horen is, ook of de blok niet vettig is en maak zeker een test ritje. als je deze motors goed laat warm draaien dan zul je bijna nooit problemen gaan hebben. ik zelf heb een cherokee 2.5 TD van 96 ghd, was wel te vreden van de Jeep maar heb em uiteindelijk weg gdn omdat er veel te veel stukken aan kwamen (had 200 000km).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...