Spring naar bijdragen

Gestolen Mustang 65


DannyGC
 Share

Recommended Posts

Wat erg ! :blink:

Maar zoiets geraak je toch maar zo niet kwijt ? In het kleine wereldje van de oldtimerliefhebbers kun je toch onmogelijk zo een auto te koop aan bieden ?

Vooral als er enige ruchtbaarheid aan gegeven wordt, dan is elke mustang die binnenkort op de markt komt al verdacht niet ?

Wat doen ze daar dan mee ? Terug exporteren ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat erg ! :blink:

Maar zoiets geraak je toch maar zo niet kwijt ? In het kleine wereldje van de oldtimerliefhebbers kun je toch onmogelijk zo een auto te koop aan bieden ?

Vooral als er enige ruchtbaarheid aan gegeven wordt, dan is elke mustang die binnenkort op de markt komt al verdacht niet ?

Wat doen ze daar dan mee ? Terug exporteren ?

Waarschijnlijk per container naar Rusland of een ander voormalig oostblokland. Daar gaan de meeste gestolen auto´s naar toe.

Geen grenscontrole en kenteken overzetten is door corruptie daar geen enkel probleem.

Spijtig om te zeggen maar die zie je zeer waarschijnlijk nooit meer terug.

:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt een beetje als niet zomaar een toevals diefstalletje...

Lijkt meer op georganiseerde handel...

is het ook..die bendes worden met zogezegde boodschappenlijstjes op pad gestuurd.

niet alleen auto´s maar ook bepaalde winkelketens worden worden op bestelling van hun handel berooft.

Waar vraag is komt aanbod zeg maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is onze auto geweest, mensen zijn er kapot van, zie link

http://mustangforum.isookzo.nl/viewtopic.php?p=181248&sid=4dd2ef775bda9b628fbbb025eff74f00

hoop voor ze dat er nog iets van gezien/gehoord wordt...

greetz Danny

hoop dat z m verzekerd hadden met taxatie kost dat niet veel per jaar, ik heb mn Mustang ( 65 er 289cabrio ) verkocht en nu een jeep omdat ik het ding nergens durfde te parkeren bang voor schade en diefstal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je zou haat noet meer zo'n auto durven rijden of ergens neer zetten.

Maar misschien een domme opmerking: Als je zo;n auto hebt dan doe je er toch alles aan om te zorgen dat ze heb niet kunnen jatten. Ik zelf zou beginnen met een goed alarm en een goed stuurslot. Het lijkt mij dat deze auto's het niet hadden

Chris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je zou haat noet meer zo'n auto durven rijden of ergens neer zetten.

Maar misschien een domme opmerking: Als je zo;n auto hebt dan doe je er toch alles aan om te zorgen dat ze heb niet kunnen jatten. Ik zelf zou beginnen met een goed alarm en een goed stuurslot. Het lijkt mij dat deze auto's het niet hadden

Chris

Nou dat maakt echt helemaal niks uit hoor. Als ze echt iets willen hebben houd een alarm of stuurslot ze echt niet tegen.

Die kunnen de nieuwste technieken gewoon omzeilen

bovendien wie reageert er tegenwoordig nu nog op een alarm. Die gaan zo vaak af daar kijkt niemand meer van op.

Meestal worden ze gewoon heel brutaal op een vrachtwagen geladen.

Is het net of er een sleepbedrijf aan het werk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...