jobevibe Geplaatst November 7, 2009 Rapporteren Share Geplaatst November 7, 2009 ff een vraag, bij het scherp insturen (of max. stuur) slaat hij bij stationair af. is dit een teken voor iets van diff. problemen of grote kosten:no:? het iets gehoort van zwak punt, maar kweet er niet genoeg van... grand 4.7 lpg uit 2002 met 160dkm moet ik gaan sparen?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ratteplaag (Dave) Geplaatst November 7, 2009 Rapporteren Share Geplaatst November 7, 2009 gaan sparen is altijd een goed idee als je jeep rijd maar ik denk dat de motor afslaat door de weerstand van je stuurpomp dus heeft je stuurpomp teveel weerstand of je motor heeft stationair teweinig kracht stel hem eens wat rijker af als dat kan bij je wagen er zijn er hier genoeg die je dat zo kunnen vertellen of mijn verhaal op geheel eigenwijzen de gond in weten te krijgen om vervolgen met hele ander ideeen te komen (waar ik het soms ook wel mee eens ben:rolleyes:) suc6 dave:bye1: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst November 7, 2009 Rapporteren Share Geplaatst November 7, 2009 dave heeft gelijk. Als je stationair heel scherp het stuur naar één kant draait, dan gaat de servopomp wel erg spannen waardoor de motor het even moeilijk krijgt. Controleer eens je stationair toerental en het motor vacuüm ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep gc remie Geplaatst November 8, 2009 Rapporteren Share Geplaatst November 8, 2009 kijk ook eens na het olie pijl van de stuur bekrachtiging. als die te laag is kan ie ook zwaarder draaien. waardoor je motor dan af slaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.