Spring naar bijdragen

uitlaatgas die via versnellingspook mn cabine ingaat ...


DEEF
 Share

Recommended Posts

ik word bijna letterlijk vergast door de uitlaatgassen die via mn versnellingspook omhoog komen , valt nu extra op omdat ik over het algemeen open rijd ... uitlaat zit naar mijn weten goed vast kan ook geen overdreven olie lek vinden die evt. op mn uitlaat kan druppelen (skitplate is dr nog niet af geweest om echt goed tekijken )... of is het normaal omdat ik geen hoes meer om mn versnellings pook heb ? ,maar wat ik kan herinneren zijn dr meer die zonder zon hoesje rijden ... iemand nog een idee ? , ik weet dat gewoon open blijven rijden een optie is maardat zie ik niet zo zitten .....:ohmy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had laatst een beetje hetzelfde. Nog wel een hoes om de pook, maar die zat niet helemaal lekker meer. Hoes gemaakt, lucht weg.

Nu hoeft het niet vanuit een lekke uitlaat te komen, denk dat je ook wel wat lucht circulatie/warmte vanonder de auto hebt.

Als je een hoes kan vinden, zou ik die er toch opzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb precies hetzelfde gehad, was bij mijn de carterontluchting, ik had ook vanalles geprobeerd maar zo lang er wat bij je motorruimte rookt of lekt krijg je dit niet weg, werkt als een soort schoorsteen, bij mijn was het na het plaatsen van het nieuwe blok voorbij, dus misschien zit er een lek in je uitlaatsysteem???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...