Spring naar bijdragen

achterportier werkt niet op cent. deurvergrendeling


Recommended Posts

Ik heb een mysterie en vraag jullie om hulp.

Het portier links achter werkt niet op de centrale deurvergrendeling, ook werkt deze deur niet op de zogenoemde hi-jack vergrendeling.

Ik heb de kabelboom tussen portier en body bekeken maar hier zit nergens een breuk in. Iemand een idee??

Op de accu zitten 2 aparte zekeringen aangesloten die op de hoorn van het alarm uitkomen, ik weet niet of het een standaard alarm is, echter het controlelampje op het dashboard knippert niet en ook het alarm zelf werkt niet op de handzender waar ik de centrale deurvergrendeling mee bedien, de zekeringen die apart op de accu zijn aangesloten zijn goed. Heeft iemand hier een oplossing voor??

Onder het dashboard zag ik een klein zwart schaklaartje zitten, waarschijnlijk om het alarm uit te schakelen maar geeft geen resultaat als ik hierop druk!!

Alvast mijn hartelijke dank,

Ramón

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het enkel het portier links achter is, zou ik even de bekleding eraf halen.

Meet dan eens de stekkerbus uit die op de controlpanel in het portier toekomt.

Als je geen klik hoort bij het bedienen van de lock-knop dan wijst dit erop dat er daar toch geen stroom toekomt. Bij een geblokkeerd slot echter zou je toch moeten wat lawaai waarnemen.

En hier geldt ook het principe: meten is weten, op het zicht kun je geen electrische circuits testen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Effe misschien een domme opmerking :(....

Maar heb je wel alle zekeringen al na gelopen...

Zo ja, dan idd, meten op de deur waarvan deze het niet doet, kan ook simpel de c.v moter zelf zijn die stuk is anders daar eens eerst kijken of deze als je daar spanning opzet het gaat doen :no:..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...