Spring naar bijdragen

probleempjes: achterruitverwarming,cruise control,speling schakelpook


jeepenjanneke
 Share

Recommended Posts

Hallo jeepers,

heb paar probleempjes waar ik nog geen oplossing voor heb.

-achterruitverwarming, stekkers aan de ruit zijn eraf, en strip op ruit is daarom iets korter.iemannd wel eens geprobeerd dat te repareren ?

-cruise control werkt niet, is dat iets wat elektrisch vaak stuk is of juist vacuum ?kabeltje aan carbarateur hangt ook vrij los, in een boogje naar beneden, is dat normaal of hoort hij strak te staan?

-auto start soms niet ,schakelaar in bak al vernieuwd,, maar soms moet ik toch met de pook rommelen.ook gaat hij zwaar uit de P stand en in drive heeft pook aan stuur speling.

Iemand al eens daar onderdelen van gewisseld ?

grtz chris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het starten probeer de speling uit het schakel mechanisme te halen.

Als de bak niet goed in park of neutral staat start ie niet. Veel speling in the linkage heeft daar invloed op.

Het kabeltje voor de vruise control heeft meestal wat speling is geen probleem.

Als de cruise control niet werk kan het van alles zijn. Vacuum lek, input probleem van speed sensor of als het mechanisch is dan de speedometer cables. De schakelaar voor het remlicht of een vacuum schakelaar aan het rem pedaal.

De schakelaars voor de cruise control zelf. De unit zelf kan ook allerlij problemen hebben. Zo als ze hier zeggen its a crap shoot.

Voor je achter ruit verwarming als je er draden aan weet t esolderen werkt het maar lijkt me niet makkelijk de draadjes op het raam zelf zijn vrij makkelijk te repareren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga wel het schakelmechanisme bekijken en zien te vinden waar speling zit.

cruise control wordt ook zoeken dus. computer heb ik een andere voor onderweg en stengel aan stuur, die bedrading heb ik nieuw liggen ivm richtingaanwijzer probleem, plastic daar is stuk.dan maar proberen en verder zoeken .

Achterruit, solderen is gevaarlijk wat ik zo lees, heel voorzichtig maar, heb geen reserve ruit.

had gehoopt wat praktijk ervaringen van anderen met hetzelfde probleem te lezen, maakt het zoeken makkelijker :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...