Spring naar bijdragen

Gordels achterbank


superpeer
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Mijn wagoneer heeft geen gordels achterin, nu heb ik gisteren de vloerbedekking er even uit gehaald en zag dat er ook geen voorbereiding voor is.

Nu zit er onder de achterbank de benzinetank waardoor ik er moeilijk bij kan komen.

Is hier een foefje voor om toch gordels te monteren?

Ik twijfel ook om er 3 of 4 gordels in te doen aangezien de bank redelijk breed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op deze pagina http://home.off-road.com/~wagoneer/wagoneer/interior.html zie je hoe iemand het gedaan heeft door de voorste autogordels van een andere Wagoneer achterin te monteren.

Succes!

Das inderdaad een goed idee! die aansluitingen boven de raampjes zitten er al volgens de eigenaar.... deze optie ga ik zeker bekijken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben erg benieuwd naar hoe het je vergaat.. misschien zou je er een stukje over kunnen schrijven in de HOW TO-sectie? wellicht komt het zo ver dat ik dit ook eens zou willen doen..

Ik heb trouwens op dit forum gelezen dat je ook de gordels van een XJ (Cherokee) kunt gebruiken: http://www.jeepforum.nl/showthread.php?t=11277. Die zijn iets makkelijker te vinden zo niet goedkoper dan die van een Wagoneer lijkt mij. Misschien kun je in het betreffende thread vragen of dat gelukt is en hoe diegene dat aangepakt heeft.

bewerkt door jacobcoens
Link toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...